SPELL

I DSCN7054 G E

Friday, July 13, 2007

En passion mere

Jose Carreras

I dag har jeg så fået leget lidt med YouTube, som jeg godt kendte, bl.a. de videoklip med de talende katte, som jeg synes er ret sjove, mine katte især Laban kan nemlig også tale!

Nå tilbage til Jose Carreras, som jeg over årerne har har fuldt og holdt meget af.Jeg har rigtig mange cder med ham, da min søn Christian, som nu er 25 år, gik i børnehave fortalte han vidt og bredt om Jose Carreras, så de troede han var min kærste! Men, men hans stemme har nu været bedre end den er idag, men gammel kærlighed ruster ej.
Jeg synes også at "Una futiva lagrima" er en af de smukkeste kærlighedarier, selvom lydkvaliteten ikke er så godt, så prøv at lytte, eller lån CDen på Biblioteket.

Det var nu helt rart at man også kunne finde helt gamle videoklip fx. fandt jeg et fra det melodi grand prix hvor Cliff synger Congratulation, med kalvekrøs og det hele, sjovt sjovt.

No comments: