SPELL

I DSCN7054 G E

Wednesday, July 18, 2007

Slut på 23 nye ting

Så er det ved at være slut, jeg har de sidste dage været opgaverne igennem igen og afprøve forskellige, som jeg ikke havde prøve i første omgang og så har jeg rettet lidt i de opgave jeg havde lavet.

-Hvilken eller hvilke opgaver synes du bedst om?
Tja... det er lidt svært at sige, Flickr. har været sjovt og efter at have brugt det lidt mere og fundet ud af nogle af de mange muligheder, så åbner det for en del muligheder. Delicious var også rigtig godt, og det vil jeg sikkert bruge fremover. Så har jeg været rigtig glad for min MP3.
Jeg har også undervejs fået nogle øjenåbnere ved at se på andres Blog.
En anden ting er, at jeg har fået afprøvet eller set på, nogle af alle de forskellige Web 2.0 muligheder, som jeg ellers kun har/havde hørt/læst om, det har været lidt fedt.

-Hvordan passede øvelserne ind i et mål om at blive bedre til at lære - lære at lære?
Jeg er en type der både skal se, høre og prøve før jeg får lært tingene ordentlig, så her spiller tidsfaktoren meget ind.

-Er der noget specielt der har overrasket dig - enten i anvendelse eller din egen tilgang til det?
Ja, helt klart at det har taget TID, og at det har været svært at finde tiden til det.

-Er der noget i forløbet du synes kunne have været anderledes?
TID!!!!!!!!!!!!!

-Ville du deltage igen , hvis et lignende forløb ville blive tilbudt?
Ja, jeg vil helt klart gerne være med igen, måske med lidt færre opgaver og lidt mere tid.
Det har været sjovt, og vi har undervejs haft mange sjov oplevelser os imellem i SR
Faktisk er jeg hel glad for hvordan min blog er kommet til at se ud.

1 comment:

Bente Jensen said...

Til lykke. Jeg har jo i sagens natur også kigget en del på andres blogs og har ligesom du, fundet det rigtig spændende og også lært noget nyt om mange af mine kolleger.
Tak for dit indlæg, dejligt med nogle klare udmeldinger. Det er også dejligt at I har haft det sjovt sammen, det skulle jo gerne være en af fordelene ved denne form for læring.
Tak fordi du har gidet lege med og hvis du har planer om at slette din blog vil jeg bede dig vente til vi melder ud at vi er færdige med at evaluere.