SPELL

I DSCN7054 G E

Thursday, July 12, 2007

Min passion

Jeg æælsker kogebøger, har selv mange, låner mange med hjem. Når jeg er i London kan man finde mig i boghandlernes cafe, hvor jeg har taget en kurvfuld kogebøger med mig. Så sidder jeg der i flere timer og hygger mig med kage og kaffe, mens jeg kigger opskrifter, og jo jeg køber også altid og har rigtig svært ved at vælge.
Jeg har også lavet mad efter nogle af opskrifterne, uhm..

For lang tid siden så jeg, at der var købt en fransk kogebog til KKB: La cuisine de Joël Robuchon,
den reserverede jeg straks og gik og glædede mig til en kogebog på fransk!
Den kom så i går, men......... den er godt nok fransk, men på engelsk, okay jeg er også meget bedre til engelsk end fransk.
Den er simpelhen så flot, så den må jeg have selv, har set at den koster ca 18£ på Amazone, så det er jo ingen herregård for så flot en bog.

No comments: