SPELL

I DSCN7054 G E

Wednesday, July 11, 2007

Jeg synes det er meget svært at finde på noget fornuftigt at skrive om lige her og nu.

Det kan jo ikke være helt sjov at fortælle om de 2 mænd, som falder ud af det vindue, sågar et kældervindue.

Nej der må noget mere konstruktivt til så det må blive en anden dag

Jo, der var engang to mænd der stod og kiggede op og ud af et kældervindue....

Det eneste synlige var masser af biller og musehuller.

Så sagde den ene mand til den anden: 'Jeg tror jeg springer op og ud'.

Det bliver jo en hel sjov historie god historie.

Så sagde den anden mand: "Jeg tror jeg springer op og falder ned".

Hvorfor er der biller og musehuller udenfor????

Nå dada nu banker det på døren, nej det er vist fra en hel anden historie.

Jeg skal vist have et hurtigskrivekursus for at være med titl dette

Der er biller og mus, fordi historien foregår under jorden

.Kan du ikke stave?

Retskrivningsordbogen er ellers på

nettet.

Mon vi kan udgive dette til en Wiker der også noget online om dyr under jorden? FX Hvad finder jeg i kælderen (og har jeg rotter på loftet?)

Der er jo Bill(e) Gates, hahaha!

i-side?

1 comment:

hkeiser said...

Som medforfatter vil jeg tillade mig at gemme denne famøse historie på min egen blog. For jeg er ikke sikker på at succesen lader sig gentage, og at næste historie vil bliver lige så god.